Ook maar een waarbenjij.nu site aangemaakt! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Hannah Vernooij - WaarBenJij.nu Ook maar een waarbenjij.nu site aangemaakt! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Hannah Vernooij - WaarBenJij.nu

Ook maar een waarbenjij.nu site aangemaakt!

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

28 Januari 2008 | Indonesië, Batavia

Lieve allemaal,

Ik zit nu al drie weken in Indonesie en wilde eigenlijk geen waarbenjij.nu site aanmaken, maar na het lezen van de leuke verhalen van een aantal Steers heb ik toch maar besloten om er eentje aan te maken. Als je het leuk vindt kan je m'n verhalen af en toe lezen (en foto's bekijken), maar als je al die verhalen een beetje veel vindt dan begrijp ik dat helemaal! Veel plezier met lezen!

X Hannah

  • 28 Januari 2008 - 15:35

    Liek:

    Heeey Han, Leueueueueuek ik hou van waarbenjij.nu verhalen dus hoe meer hoe beter! Je email klonk btw ook super cool en indrukwekkend, ben onwijs benieuwd naar meer!!! Heel veel plezier daar nog en tot gauw! xx

  • 28 Januari 2008 - 15:36

    Liek:

    Heeey Han, Leueueueueuek ik hou van waarbenjij.nu verhalen dus hoe meer hoe beter! Je email klonk btw ook super cool en indrukwekkend, ben onwijs benieuwd naar meer!!! Heel veel plezier daar nog en tot gauw! xx

  • 28 Januari 2008 - 16:01

    Arrrr:

    HE Hannah!
    En nog een waarbenjij. nu erbij. Jeuj, genoeg materiaal om studie ontwijkend gedrag te gaan vertonen.
    Veel plezier!
    Duizend zoenen

  • 28 Januari 2008 - 16:12

    Eems:

    yes!!! Nog eens erbij!! Idd Ar, lang leve deze sog-sites, haha!! Maar leuk hoor Han, kom maar door met je foto's!!
    x

  • 28 Januari 2008 - 19:11

    Ewout :

    Leuk Han, ik ga het volgen!!!

    Entertain me,

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Ik ga voor 3 maanden naar Indonesie (Jakarta) om onderzoek te doen voor mijn BA scriptie in het Nationaal Archief van Indonesie. Ik ben hier met 4 medestudenten van de univ. Leiden. Onze eerste week verblijven we in Yogyakarta, om vervolgens 3 maanden in Jakarta te verblijven.

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 10288

Voorgaande reizen:

04 Januari 2008 - 04 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: