Mijn eerste reis - Reisverslagen van Hannah Vernooij - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Hannah Vernooij - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga voor 3 maanden naar Indonesie (Jakarta) om onderzoek te doen voor mijn BA scriptie in het Nationaal Archief van Indonesie. Ik ben hier met 4 medestudenten van de univ. Leiden. Onze eerste week verblijven we in Yogyakarta, om vervolgens 3 maanden in Jakarta te verblijven.

Recente Reisverslagen:

03 April 2008

Back to Belanda!!!

20 Maart 2008

Vakantie: magisch Bali en tropische Gili Islands!

28 Februari 2008

Al echte Indonesiers!

11 Februari 2008

Slapen tussen de sawa's (rijstvelden)!

28 Januari 2008

Loop je ineens langs Suharto's opgebaarde lichaam
Hannah

Ik ga voor 3 maanden naar Indonesie (Jakarta) om onderzoek te doen voor mijn BA scriptie in het Nationaal Archief van Indonesie. Ik ben hier met 4 medestudenten van de univ. Leiden. Onze eerste week verblijven we in Yogyakarta, om vervolgens 3 maanden in Jakarta te verblijven.

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10278

Voorgaande reizen:

04 Januari 2008 - 04 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: